menusearch
sh-damane.ir

آرشیو اخبار صفحه یک

هدر
جستجو
صفحه اصلی
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۵۵:۵۳
راهپیمایی 22 بهمن 1400 راهپیمایی 22 بهمن 1400 جمعه بیست و دوم بهمن ۰۰ ارائه خدمات پزشکی رایگان به همشهریان ارائه خدمات پزشکی رایگان به همشهریان ارائه خدمات پزشکی رایگان به همت شهرداری و شورای شهر دامنه که با کمک بسیج جامعه پزشکی شهرستان برگزار گردید. چهارشنبه بیستم بهمن ۰۰ مرگ بی صدای زمین ! مرگ بی صدای زمین ! به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،مرکز اصفهان،این سال ها کم نشنیده ایم و ندیده ایم صدای شکسته شدن و ترک برداشتن ساختمان هایی که یک شبه آه بی خانمانی را به دل مردم نشانده و دشت هایی که روزگاری آباد بوده و استوار و حالا کابوس هر روزمان گسترش حفره های هولناک ایجاد شده در آن است.
شکاف هایی که زبان گویای اعتراض زمین به برهم زدن نظم طبیعت ،به دست انسان هاست و هر ساله می‌توان نمونه هایی از آن را با کیفیت و عمقی متفاوت از شمال تا جنوب ایران مشاهده کرد.
سه شنبه بیست و هفتم اسفند ۹۸
رفع تصرف 211 هکتار از اراضی حریم و بستر زاینده رود رفع تصرف 211 هکتار از اراضی حریم و بستر زاینده رود
مدیر دفتر مهندسی رودخانه های شرکت آب منطقه ای استان اصفهان گفت: از سال ۱۳۹۳ تاکنون به رغم مشکلات اقتصادی و فشارهای اجتماعی ۲۱۱ هکتار از اراضی حریم و بستر رودخانه زاینده رود رفع تصرف شده است.
به گزارش خبرنگار ایمنا، احمدرضا صادقی در نشست خبری امروز چهارشنبه _دهم مهرماه_ با اشاره به مرحله نخست ساماندهی حریم و بستر رودخانه، اظهار کرد: از فروردین ماه سال ۱۳۹۳ از محل بند آبشار تا محدوده شهر زیار طرح ساماندهی آغاز و در این محدوده جاده ساحلی به طول ۳۲ کیلومتر و به پهنای ۲۰ متر ایجاد شد. در این محدوده حدود هشت کیلومتر دیوار سازی انجام شده است.
سه شنبه بیست و هفتم اسفند ۹۸
دامنه از فاجعه انسانی گریخت دامنه از فاجعه انسانی گریخت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فریدن، «سید تقی معین الدینی» در شورای اداری شهرستان فریدن ضمن تبریک دهه کرامت و تقدیر از استاندار برای ملاقات با مردم شهرستان، و با بیان اینکه فریدن ازامتیاز مناطق محروم برخوردار نیست که برای فریدن مشکلات برای شهرستان ایجاد کرده است، گفت: شهرستان فریدن پس از پایان برنامه توسعه چهارم و با تغییر شاخص ها برخوردار دانسته شد و از اعتبارات مناطق محروم که می‌تواند راهگشای مشکلات شهرستان باشد، محروم است.
سه شنبه بیست و هفتم اسفند ۹۸